SILLY SEASON 2011-2012



Idag så var det dags för ett sammanträde i konferensrummet där det sades många nya saker som är värda att nämna:


---->Ny Assisterande tränare. The Eagle hälsas varmt välkommen till föreningen från Trånkan Daylight.
---->Fys Måndag - Torsdag samt varannan Söndag, Klockan 17.00 - 19.00 tills Midsommar.
---->Några nya bekanta och obekanta ansiktet dök upp och det är alltid intressant.
---->Målet är tydligt och jag bara kan citera Florczyk: "Nästa år ska Trångsunds IF ha ett J18-lag i Regionselit"
---->Ny Lagledare: Thomas Thorsell. Varmt välkommen önskar TD !
---->Tränarnas ambition är att ha en trupp på 25 utespelare samt 3 målvakter.

Vi avslutar med att nämna några nya intressanta transferrykten runt om i J18-världen:

"Som de ser ut nu så kommer jag att spela i Huddinge. Men om jag inte tar en plats efter sommaren så blir det Trångsund" Joakim Albertson, B.

"Jag stannar" Jonatan Seger, Fw.



TRÅNKAN DAYLIGHT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0