just nu

hej hallå. försöker mig på en liveuppdatering under kvällens match. mvh Trånkan daylight

Laget går just nu ut för uppvärmning. Det bjuds på isuppvärmning klockan 19.00
Grabbarna är nu och värmer på grändbyhallens nyspolade is. Laget känns fokuserat och bra 15 min till matchstart:

Killarna är nu inne i omklädningsrummet igen och jag skulle gissa på att tränarna kommer in med instruktioner vilken sekund som helst.

Spelarna är ute på isen och nu blåste domaren i pipan, nu åker vi!

Exakt fem minuter spelade. 0-1 5.21 John Moberg med ett stenhårt slagskott. Väldigt jämn start på matchen annars. assists Ekdahl

Inte mycket har hänt efter 15 minuter. Båda lagen ur haft varsitt resultatlöst powerplay och några halvchanser, där Trånkan het dom bättre lägena. Det fick jag käka upp direkt 1-1 15.40 i powerplay

Första perioden är slut och den slutar 1-1. Vi börjar bättre än dom men efter halva perioden så tar Almtuna över och är bättre än oss perioden ut. Nu snackar florre om sin "florchecking"

Almtuna gör 2-1 19.31 i boxplay, detta känns väldigt onödigt. Händelsefattig andraperiod där almtuna gör enda målet i vårt powerplay. Vi spelar hyfsat och reder ut ett 5-3 boxplay bland annat.

Där var matchen slut. Den slutar 3-1 till almtuna efter ett mål i öppen kasse. Jag tycker vi förtjänar ett mål i sista perioden men pucken ville inte in idag. Nu väntar en bussresa på en och en halvtimme . Tack & hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

3-1

2011-02-25 @ 11:04:10
Postat av: Trånkan DayLight

Helt rätt.

2011-02-25 @ 13:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0